4 Aralık 2009 Cuma

Santiago Böyle İstedi

Euroleague'de Efes Pilsen grubundaki 6. maçını Rytas karşısında oynadı ve rakibini 77-62 yendi.
Tabii, galibiyetin öneminin yanısıra, Efes Pilsen'in yaptığı savunmanın da önemi çok büyük. Her zaman söylediğimiz "maç kazandıran" savunma kavramına güzel bir örnek veren galibiyette, en dikkat çeken isim, kısa süre oyunda kalmasına rağmen oldukça yüzdeli oynayan ve 17 sayı kaydeden Santiago'ydu. Hep söylüyoruz, Efes Pilsen'in maç kazanması için yapacağı ilk şey sert savunma olmalı ve Efes rakibini 60-65 sayı civarında tutmalı. Ve pota altını etkili kullanmak çok önemli. Hala da Ermal, Sinan ve Santiago gibi isimlerin daha çok süre almasından yana olduğumu söylüyorum. Önümüzdeki Partizan deplasmanında, bu isimlerin performansı kilit rol oynayacaktır. Ve Efes Pilsen rakibi dışarıdan üçlük bombardımanına tutarsa, zararlı çıkan taraf olacaktır.

1 yorum:

Serkan2901 dedi ki...

Bu arada ben yazıyı yazmadan önce, Hürriyet gazetesi de maçla ilgili aynı başlığı atmış. Ben daha dün gece gördüm, kendimi başlığı çalmış gibi hissetim ama bu maça da başka başlık atılmazdı:)