1 Aralık 2009 Salı

KİM BU ADAM ?

TRT-2 de TÜRK telekomun maçını izliyorum şu an. 3. periyot bitti ve telekom 30 sayıdan fazla fark yaptı ve maç artık izlenesi durumdam çıktı demek isterdim ama ne mümkün. Maç ilk dakikadan spiker ve özellikle yorumcu sayesinde ilk periyotta izlenesi durumdan çıktı. İsmini bilmiyorum ama maçı yorumlayan kişinin yatacak yeri yoktur herhalde bu basket camiasında:) Espri bi yana telekomun karşısında zayıf bir rakibi var ve ilk 5 de ben çıksam fark 30 değilde 15 olurdu herhalde. İnatla yorumcu amca hakkında yazmak istemiyorum ama bu yazıyı ona ithaf ediyorum:) Maç başından bu yana telekom değil de rüya takım izliyormuşuz havası yarattı bizlere. Nerden duydu bilmiyorum ama bir kaç klişe laf öğrenmiş hep onları söylüyor. Ağzından düşmeyen telekomun maç başından bu yana basketbol doğrularını sahaya yansıttığı cümlesi. Sırf 3lük atmak nasıl bir basketbol doğrusuysa maç başından bu yana bunları söylüyor. Maçın spikeri ise başka bir alem. Bi ara efsane cümleleri not edeyim mi diye düşündüm de hangi birini yazayım. Ertem Şener bunların yanında Ercan Taner kalır. 4. periyot devam ediyor amcam hala döktürüyor. Başka maç da yok kanal değiştireyim diyorum. Telekomun defansını demir gibi olduğu söyleyip karşı takımı da güneşte kalmış dondurmaya benzeterek nirvanaya ulaştı. Nerden buluyorlar böyle adamları çok mu arıyorlar acaba.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

maçı izlemiyorum ama spiker ya avni küpeli ya da gökhan'dır. bu adamlar yüzünden 2 sene basketboldan uzak kaldım. şaka değil bu dediğim:))

Maximus dedi ki...

spiker gökhan da. yorumcu 2sinden de beter. hani futbolda bile öyle bir yorumcu görmemişimdir:) yok böyle bir rezil basketbol(!) yorumcusu.