3 Aralık 2009 Perşembe

Yalancı Bahar.....


Görünen o ki Fenerbahçe yalancı baharın yalan çiçeğini oynadı bu akşam 90 dakika boyunca futbol oynamaktan aciz kalmış bir Fenerbahçe izledik sadece 2-3 tane bulunmuş poziyon ve Lugano nun kafa golü izledik buakşam birde Roberto Carlos un şans meleklerini.... Fc Twente gelince bulunan birçok pozisyonu cömertçe harcamaktan çekinmediler ve sonunda kaybettiler.Son olara şu noktaya değinmekte yarar var bizim takımlarımız menejer önerisiyle futbolcu alcaklarına gidip biraz araştırsınlar bakın elin Avrupalısı kimleri buluyor araştırarak Fc Twentenin 15 numaralı oyuncusu Miraslav Stoch Fenerbahçeyi neredeyse tek başına yıkacaktı ve bunun gibi birçok oyuncu var avrupada yapılması gereken ise sadece araştırmak...

7 yorum:

Maximus dedi ki...

Tamam iyi oyun yoktu ama oynaması gerektiği gibi oynadı fener. Pozisyon da buldu pozisyon da verdi. 2-3 tane pozisyon diyorsun ama cılız pozisyon da değildi maç 0-0 iken. Twente abartılacak bir takım değil. Dikine gidilen her pozisyonda pozisyon bulduk.

Oyuncu tarama konusunda sonuna kadar haklısın. Aslında N'Kufo çok daha fazla uyar takıma.

Son olarak bloga hoş geldin:)

Reyes dedi ki...

Arkadaş hızlı bi giriş yapmış =)

ben buradayim dedi ki...

Neden yalancı bahar anlamadım?

Laliga dedi ki...

Fenerbahçe nin oynadığı futbol yalancı bahar Rakip Twente değilde biraz daha ciddi bir takım olsaydı fark olurdu maç Fenerbahçeliler memnunsa bu oyunlarından devam etsinler çıkacak rakiplar twenteye benzemez yalnız

Maximus dedi ki...

ne yapalım barcelonayla mı oynayalım her maç. Kaybedilmemesi gereken maçtı kazanıldı. Ayrıca bahar havası olmadı ki yalancısını yaşayalım.

Laliga dedi ki...

Siz öyle zannedin herkes memnunsa sorun yok benim için çok başı ağrır bu futbolla Fenerbahçenin....bunlar benim düşüncem zaman göstercek herşeyi...

ben buradayim dedi ki...

Maximus gibi düşünüyorum ben de. Daha bahar olmadı arkadaşlar bizi direk olarak yalancısına gönderdiler bile.
Oynanan futbolun memnuniyet derecesi tartışılabilir muhakkak, ama şu anda Hollanda ligini Eindhoven'in ve Ajax'ın üzerinde 1. götüren ve hiç mağlubiyet almamış bir takımı Fenerbahçe Hollanda'da 1-0 yendi.
Yani bizim bir şeyi bir şey zannetmemiz veya etmememiz bu gerçeği değiştirmiyor.