20 Şubat 2010 Cumartesi

FENERBAHÇE ÜLKER FİNALDE




Futbol'da ve baskette bir şansızlıktır gidiyordu ama bu sene şu ana ikisi de iyi gidiyor. Futbolu karıştırmayalım hiç ona da sıra gelecek. Her sene bir sorun çıkıyordu basketbolda kupa için ama bu sefer hem efes hem telekom geride bırakılarak finale yükseldi fenerbahçe.

Maçı canlı olarak Basketbol federasyonunun sitesinden izleyeceğimi öğrenince link arama derdinden kurtulacağımı düşünüyordum ama çok büyük bir rezalet söz konusuydu. Maçı izlemek mümkün değildi 5 saniye donmadan yayın ilerlemiyordu. Sinir olma niyetinde değildim ve hemen canlı skor takip sayfasını açtım. Neyseki maç sonuna kadar sorunsuz bir şekilde takip ettim. Maç içinde bir ara 2 takım adına da fark açılsa da genelde dengede gitti oyun. Bana göre yılın transferi olan ukic maç içinde çok kritik yerlerde sayı bularak ibreyi fenerbahçeye çevirdi. Yazılanlara bakarak semih de oyunun içindeydi ama erken 4 faulü alınca son periyotta kenardaydı. İzlenemeyen maçın yazısı da bu kadar oluyor. Yine çok 3lük kullandı fenerbahçe özellikle greer yazılanlardan takip ettiğim kadarıyla maçın fenerbahçe adına en kötü oyuncusuydu.

Tanjevic ile uzun süreden sonra kupa gelecek eğer derede boğulmazsak. Yarınki rakip Mersin BB. Eğer rakibi küçümsemezlerse rahat bir maç izleriz. Gerçi küçümseme olsa da rahat alınması gereken bir maç. İlk kupayı yarın alalım devamı gelir:))