15 Şubat 2010 Pazartesi

TURGAY BAHADIR



Medyada çıkan bursaspor haberlerinde en çok ismi geçen futbolcu Sercan Yıldırım olsa da, Bursaspor başarısında Sercan Yıldırım kadar payı olan birisi de Turgay Bahadır'dır. İlk onu kayserispor formasıyla izlemiştim. Bende ilk olarak en çok etkiyi bıraktığı maç kadıköyde kayseriye yenildiğimiz maçtı. Golleri Aghahowa atsa da en çok göze batan oyuncu Turgaydı. Avusturyada yetişen Turgayı kayserispora getiren Tolunay Kafkastır. Oyunculuk dönemlerinde Kafkasa rakip olan Turgay bu sayede kayserispora transfer oluyor.

Daha sonra Kayserispordan ayrılıp Bursaspora geçiyor Turgay. Kayserisporun neden sattığını anlamamıştım ama meğerse sözleşmesini fesih etmişler. Bursaspora imza atması ise Ertuğrul Sağlamın ne kadar iyi bir antrenör olduğunu bir kez daha gösteriyor bana göre. Bu kadar iyi bir oyuncunun bonservis ücreti ödenmeden alınması bana göre büyük bir başarıdır kim ne derse desin. Bursasporda ise kayseride oynadığı futbolun da üzerine çıkarak harika bir performans gösteriyor. Şu an adı hiç geçmese de yazın transfer döneminde mutlaka 3 büyüklerin almak isteyeceği bir oyuncu olacaktır. Turgay bana göre İstanbul'da taraftarın sevgilisi olacaktır oynayacağı futbolla. Özer Hurmacı şu an Fenerbahçe'de gösterdiği performansla nasıl el üstünde tutuluyorsa Turgay da bunu rahatlıkla yapabilir. Açıkcası bu yazın Turgayı kadrosuna katan takım yılın en iyi transferini yapar bana göre. Bursaspor eğer elinde tutarsa yada talibi çıkmazsa ki ben bunun mümkün olacağını düşünmüyorum Bursaspor ligin zirvesinde 3 büyüklerle yarışır. Gönlümden geçen Aykut Kocaman'ın Turgayı görüp transfer etmek istemesi olur.

Hiç yorum yok: