22 Kasım 2009 Pazar

GÖZÜMÜZ AYDIN



İnternet sitelerinde ve bloglarda sanki ağız birliği edilmişcesine aynı haber var tanjevic gönderildi diye. Hemen resmi siteye girdim ama bu haberler yalanlanıyordu. Blog ahalisi de çok emindi kendisinden. Gerçi bu kadar emin olmaları çok güvenilir kaynaklardan haber almalarındandır. Sıradan bir dedikodu konusunda bu kadar emin yazacaklarını düşünmüyorum. Tüm bunların gerçek olduğuna inanmak istiyorum çünkü Aydın Örs sonrası basketbol şubesinin içine düştüğü hali görünce inanmamak istiyor Fenerbahçeli.

2.5 sene önce Aydın Hoca şampiyon yapıp kovulduktan sonra belki de ilk defa bu kadar bir sinir olmuştum yönetime. Ne güzel giden bir düzen vardı ama meyve veren ağaç taşlanır misali kovuldu Aydın Hoca takımdan. Bunu yapanlar kalbimizden de kovacaklarını zannettiler ama her maç oynanan kötü basketbol, antrenör-oyuncu çekişmeleri sayesinde aydın hocaya olan özlemi daha da artırıyorlardı.

Sonunda Tanjevicin kovulma haberleri ve ardından Aydın hocanın tekrar göreve geleceği hakkında haberlerine çocuğu olmuş baba gibi sevindim. Senle o günleri yeniden yaşayacağız büyük Fenerbahçeli. İlk önce kendisinden imzalar atılırken hepimizin önünde özür dilenmelidir. Açıkca söylemem gerekir ki bu sene duyduğum en güzel haberlerden bir tanesidir. Başarısız olacaksak Aydın Hoca ile olalım.

Hiç yorum yok: