11 Kasım 2009 Çarşamba

ANKARAGÜCÜ'NDE NELER OLUYOR



Şimdi Ntvspor sitesine girince gördüm. Ankaraspor(gücü) yönetimi Hikmet Karamandan habersiz antrenman saatini değiştirmiş. Antrenmana gelen futbolcular tesis kapısındaki görevliler tarafından geri yollanmış. Tesise geldiğinde kapıda bekleyen birkaç futbolcuyu bulmuş karşısında. Bu sene resmen ligin içine eden Gökçekler yine bir olaya imza attılar. Sene başında banka hortumlar gibi ankarasporun içini boşalttılar. Ankaraspor'dan vazgeçildi, futbolcularının çoğu Ankaragücüne gitti. Federasyonumuz da saolsun olayda sadece ankaraspor varmış gibi onu düşürdü ama kupa da oynama hakkı verdi. İşin içinde Gökçekler olunca ve alınan kararın sadece ankaraspora uygulanması siyasi bir karardır bana göre. aksini düşünen ya konuya tam hakim değil yada çok kurnazdır bana göre. Neyse Hikmet Karaman için yazıyoruz bu postu. Ntvspor sitesinde okuduğum kadarıyla sözleşmesinde yönetim antrenman saatlerine karışamaz diye bir madde varmış. Bu yüzden görüntü ile zabıt tutturmuş. Belli oluyor ki Hikmet Karaman'la çalışmak istemiyorlar. Hikmet Karaman da gitmek istemiyor çünkü takım çok da kötü gitmiyor. Tazminat ödememek için de bu yollara başvuyorlar gibi. Takımın başına getirilecek isim ankaraspor da göreve başlayan Jurgen Rober olabilir mi acaba. Boşu boşuna orda para vermeyelim diye düşünmüş olabilirler. Bu olay her sözleşmelere gözü kapalı imza atan başkanın oyuncağı haline gelen teknik direktörlere ders olsun. Sırf bu Gökçeklere inat Hikmet karamanı destekliyorum. Haklı olduğunu düşünüyorum Hikmet Karamanın. Haksız olsa da benim nazarımda büyük bir saygıyı hak ediyor.

Hiç yorum yok: