6 Ekim 2009 Salı

MİLLİ TAKIMDA NEDEN YOKUM ?



Fatih Tekke Milli Takıma seçilemediği için veryansın etmiş yine Fatih Terim'e. Fatih Tekke'ye bazı bölümlerden katılıyorum ama kafamı kurcalayan noktalar da yok değil. Fatih Tekke Zenit ile Uefa finali oynadığı zamanlarda da milli takıma çağırılmadı. Oyun stilini ve yeteneğini çok beğendiğim bir futbolcudur Fatih. Avrupa Şampiyonasında kadroya dahil edilmeyişinde çok eleştirmiştim ama gazetede okuduğum ve 2 Fatih arasında geçen muhabbeti bilince aslında çok şaşırmamıştım. Asıl değinmek istediğim nokta Fatih Tekke olsun bir başkası olsun devamlı bu tarz açıklamaların yapılıyor olması. Acaba bunun sebebi Milli Takımın prim sistemi olabilir mi. Avrupa Şampiyonasında gazetelerde prim olarak en bonkör ülkenin Türkiye olduğunu okumuştum. Bu tarz beni neden almadın açıklamalarının olmasını buna bağlayabilir miyiz? Zamanın da haluk ulusoy döneminde çıkan jip muhabbetleri hala aklımızın bi tarafında.

Hiç yorum yok: