11 Aralık 2009 Cuma

Messi & Rijkaard

16 Ekim 2004. Leo Messi ilk resmi maçına çıkarken. Rakip Espanyol ve Deco'nun yerine oyuna giriyor. Kulübedeki isim Frank Rijkaard.

Lionel Messi, Ballon d'Or ödülünü alması ile ilgili L'Equipe dergisine verdiği röportajdan. :

".....Bu tür karşılaştırmalardan pek hoşlanmıyorum. Rijkaard da Guardiola gibi harika bir teknik direktördü. Bana 16-17 yaşındayken sürekli aşıladığı güveni hiç unutmayacağım. Guardiola saha içinde daha disiplinli bir hoca diyebiliriz. Rijkaard bize daha fazla özgürlük tanırdı. Her zaman işe yaramazdı ama ben onu tercih ederim genelde. Ancak bugünkü Barcelona'nın oyun sistemi benim işimi kolaylaştırıyor. Takım arkadaşlarımın seviyesi benim bu ödülü almamda çok önemlidir...."

Rijkaard ülkemizde hala tartışılmaya devam ediyor. Messi gibi bi yeteneği dünyaya sunan bu t.direktör ve unutulmaz futbolcunun Türkiye'de olması bile büyük şereftir. Şampiyonluk olmasada olur Rijkaard Galatasaray'da olsun yeter.

Hiç yorum yok: