12 Ağustos 2009 Çarşamba

BÖYLE BİLET FİYATI OLMAZ BAŞKAN



Geçen sene 44 tl olan kale arkası bilet fiyatları bu sene 55 tl oldu. Bu kadar da olmaz. Taraftarı yolunacak kaz gibi görüyor yönetim. Nasıl olursa taraftar alacak biletleri ben öyle böyle daha fazla kazanırım mantığı. Olmadı başkan. Deplasmanlara gittiğimizde diğer büyüklere başka fenerbahçe taraftarına başka fiyat uygulanırdı. Mesela 2004-05 sezonunda Gençlerbirliği, Beşiktaş ve Galatasaraya 10 tllik kale arkası fiyatı uygularken, Fenerbahçe'ye 44 tl fiyat uygulanıyordu. Tek dolan tribünler Fenerbahçe tribünleriydi. Hadi başka yönetimlerin yaptığını az biraz anlarım da bana ne taraftardan ben alacağım paraya bakarım der geçer. Bizim yönetim kendi taraftarına böyle yapmaya devam ediyorsa Allah sonumuzu hayır etsin. O yaptığınız güzelim stadda boş sarı koltukları izlersiniz artık ne diyelim. Yönetim böyle şark kurnazlıkları yapacağına, elindeki oyuncuları bnservissiz yollamasaydı şimdiye kadar indirim ile daha fazla gelir elde edilirdi anlayana. Bir gün takıma canı gönülden bağlı olan taraftarı da küstürecekseniz kendi kendinize izlersiniz staddan.

Hiç yorum yok: