30 Ağustos 2009 Pazar

12 DEV ADAM DEĞERLENDİRMESİ


Kısaca takımın durmunu hiç beğenmedim. Sakatlar var takım tam hazır değil diyebiliriz ama ışık göremedim ben takımdan. Maç kazanma alışkanlığını kaybetmişiz. Takım hep Hidayetin eline bakıyor. Hidayet varsa var yoksa yokuz. Hidayet'e hücumdayken yardım geldiğinde boşa çıkan adamı değerlendiremeyip cezayı da kesemiyoruz. Allah başımızdan Kerem Tunçeri'yi eksik etmesin, Ender Aslan'la olacak iş değil bu. Sinan'ı çok beğendim ama o da belli bir yere kadar. Oğuz da menopoz dönemindeki kadınlar gibi formdan bir düştü tam düştü. Final Serisinden bu yana hiç oynayamadı gerçi bunda oğuz kadar büyük üstad Tanjeviç'in de parmağı var. Hazırlıkların ilk gününden bu yana medyaya yaptırılan güzel haberlerin takıma çok iyi ynasıdığını söyleyemem ama genelde bu Efes Cup'ta alınan başarıile Turnuvalardaki başarımız ters orantılı oluyor. İnşallah bu da öyle olur. Hep olumsuz yönleri değerlendirdim olumlu yönlerin de yok olduğunu düşünmeyin. Olumsuzları azalttığımız kadar başarılı olacağız.

Hiç yorum yok: