4 Mart 2010 Perşembe

YİNE YENİ YENİDEN FENERBAHÇE ACIBADEM



Mehmet Ali Aydınlar'ın çok büyük emek vererek kurulan Fenerbahçe Acıbadem, Şampiyonlar ligi şampiyonluğuna doğru emin adımlarla ilerliyor. Final-Four öncesindeki son turda Rusya'dan da rahat bir galibiyetle 3-0 dönüyor. Bu zamana kadar voleybolda bu kadar dominant takım oldu mu bilmiyorum ama bu sene ligde 1 avrupada oynadığı maçlarda sadece 2 set veren bir takımdan bahsediyoruz. Voleybolu pek takip etmem ama Fenerbahçe Acıbadem'in avrupada şampiyonluk hedefleyen bir takım kurduğunu duyunca sene başından bu yana takip etmeye çalıştım. İzlediğim maçlarda sadece evinde dinamo moskovaya karşı zorlandı ama onu da 3-2 kazanmasını bildi.

Bu kadar rahat galibiyetler gelince şikayet etmeye başladım maçların kısa sürmesinden dolayı. Bu kadar iyi bir takımı daha fazla izlemek istememiz de mazur görülsün. İyi kötü bu sene taraftar destek veriyor takıma ama çok daha fazla arkalarında olduklarını göstermemiz lazım çünkü çok büyük desteği hak eden bir takımımız var. Yarın gazeteleri takip edeceğim bakalım şampiyonluğa bu kadar emin adımlarla giden takıma verilen değer neymiş. Genelde bu tarz sınavlardan kalan medyamız, bundan geçeceğine pek ihtimal vermiyorum.

Takımımıza bundan sonra kazasız, belasız ve sakatsız maçlar dileyelim. Sizleri izlemek büyük keyif. Bu takımı kuranlara bir kez daha teşekkür ediyorum.

Son söz olarak Fenerbahçe Acıbadem'de yardımcı antrenörlük yapan arkadaşım Turgay Aslanyürek'e de burdan selamlarımı iletiyorum.

Hiç yorum yok: