28 Ekim 2009 Çarşamba

YETER ARTIK TANJEVİC



Tatil gününde baktım Fenerbahçe'nin hem bayan voleybolda hemde erkek basketbolda maçları var ne güzel bir keyif günü olur diye oturdum bilgisayar başına. Televizyon olmadığından internet üzerinden izledim. Bayan voleybolda iyi takım kuruldu ve rahat rahat galibiyet geldi. Hem de Türk voleybolunun lokomotif takımlarından eczacıbaşını yenerek Süper Kupa kazanıldı. Neyse çok uzattım lafı. Basket takımı da Kendisine göre asla çekişemeyecek düzeydeki asvel ile oynuyor. Bi ara maçta 13 sayı fark oldu. Burdan sonra kalite ve tecrübe ile fark kopar 20li sayıların altına düşmez dedim ama demez olaydım. Son saniyelerde az kalsın maçı kaybediyorduk. Maç kaybedilir her zaman maç kazanmadık ama bu ezik oyuna hiç gelemiyorum. Tanjevice artık nasıl sabrediliyor anlamak mümkün değil. Hem milli takım hem fenerbahçe artık yeter. Taraftarın çok sevdiği Aydın Örs yollanıyor şampiyon olurken yerine tanjevic getiriliyor. Bizim ülke basketboluna katkısı varmı bence hiç yok. Biz ne kadar konuşsak da görevine devam edecek. Açıkcası bu mantıkla yönetildikçe ülke basketbolunun gelişmesini beklemiyorum. Sonumuz Tanjevic sonrası italya gibi olacak. Bu admamın artık yüzünü bile görmek istemiyorum. Değerlendirme için Fenerbahçe'nin Tanjevic öncesi ve sonrası oynadığı oyunlara bakarsak tabloyu net olarak görürüz. Bu hikaye çok sıkmaya başladı artık YETER!

Hiç yorum yok: